tirsdag den 17. januar 2012

Den gode rytme fortsætter!

Tirsdag bød på en meget kort dag i skolen, hvilket var meget rart, så jeg kunne komme hjem og slappe lidt af inden den stod træning til om aftenen!

Hva gør man hvis man står en tand for sent op, og bussen er kørt, og den næste kører kl 12.43, og man skulle møde kl. 12.05 ? - Ingen biler var hjemme, så låner man da bare lige fars cykel, gammel, halvrusten og har haft sine bedre dage, men den fik mig fragtet ind til toget i tide nok til at nå toget og møde til tiden! Kunne nemt mærke det er flere år siden jeg har siddet på sådan en! Hvilket os var ekstra træning!

Aftenens træning stod på ben og mave, der blev tonset igennem og kan mærkes i hele kroppen lige pt. Hvilken fantastisk følelse!

Jeg skriver ikke så meget mere, da der en seng der kalder på mig!

GODNAT!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar