mandag den 16. januar 2012

First day - language changing!

Okay .. From now on, my posts is gonna be posted in Danish from now on, so use google translate if other than Danish people are reading :)

Når så det er sagt, så bliver det sådan fremover!

Første dag blev skudt igang lidt underligt, havde desværre søvn problemer. Var opsat på at stå op kl. 5 og tage en morgenløbetur, men istedet valgte jeg at vågne kl 1, 3 og 4 og alle gange stå op i den tro at kl. var 5 - det endte med at jeg kom op kl. 5.30 cirka og missede min løbetur... ØV!

Udover det, stod jeg op, gjorde mig klar, spiste mine dejlige havregryn med minimælk, samt min shake! Madpakken bestod af en masse gang rugbrød med letpostej (fedt fattig leverpostej) med fedtreduceret saltkød og et par grovboller med kalkun bryst! Udover det hed det vand hele dagen udover mine shakes hvor jeg bruger minimælk!

Imellem måltiderne blev der spist banan og andre dejlige frugter!

Aftensmaden stod på kylling stegt i karry og chili, med grov pasta og masser af salat.. og shake!

Så blev klokken så mange at det var tid til træningen med drengene! 1½ time med fokus på overkroppen. Kort sagt var det en ret god og succesfuld træning, når man tænker over det er flere måneder siden jeg sidst har trænet og taget min kost seriøst... Men tingene har ændret sig nu, heldigvis! Har et mål der skal nåes inden sommeren!

Efter træningen, mine shakes osv, så gik jeg igang med at forberede madpakken til i morgen, rester fra aftensmaden - kylling i karry og chili, med grov pasta og salat (ærter, majs, salatblade) Så den står klar til mig i morgen, og ser frem til et par lækre måltider imorgen, samt en en god gang træning igen med cardio.

Til dem der er interessede i min "træningsplan" så ser det sådan her ud:

Mandag: Overkrop
Tirsdag: Cardio
Onsdag: Mave og ben
Torsdag: Cardio/Svømning - evt. begge dele hvis energien og overskudet haves!
Fredag: Overkrop
Lørdag/søndag: Cardio og mave+ben

Diæten står på kalorie-let mad, rig på protetiner, det sunde fedt fra nødder, advocato og fisk!

Glæder mig til en ny dag i morgen (idag pga det sene indlæg på bloggen) hvor jeg skal møde kl. 12, så der er tid til en lille tur i fitness eller en løbetur inden skolestart. Hvilket ikke er helt dårligt, samt jeg er sikker på mine 8-9 timers søvn denne gang (håber dog ikke at vågne flere gange igen!)

Tirsdagen byder os (forhåbentligt) på nye produkter som er bestilt hjem fra fitnessnord.com. Her kan jeg glæde mig til Animal Pak (vitaminer) NO-xplode 2.0, ZMA og OXY elite (slankepiller)

Klokken er ved at være over 12, så det hedder: på hovedet i seng for mit vedkommende!

Jeg takker af efter en lang, men god dag!

"Leave the past behind for a better future!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar