onsdag den 18. januar 2012

Hvor der er vilje, er der en vej!

Idag blev det onsdag! Og endnu en laaang dag i skolen! Måltiderne blev overholdt, dog med en smule brok fra lærerene, da man KUN må spise i pauserne, men det kan jeg ikke tage mig af, skal jo overholde mine måltider!

Udover en lang og halvtræls dag i skolen, var jeg meget træt da jeg kom hjem , og besluttede at tage en "morfar" inden spisetid, hvilket gav med det mere energi inden aftenens cardio. 15 minutters HIIT på løbebåndet, og derefter 30 minutters fuld fart på cyklen!

Kort, men dejlig og effektiv træning idag, og er godt tilfreds alligevel!

Ser frem til en evt. tur i svømmehallen i morgen, eller måske fokus på overkroppen igen, kommer dog an på hvor øm jeg er imorgen - det kan NEMT mærkes man ikke har trænet i noget tid!

Udover det, så ankommer alle mine dejlige produkter i morgen: NO-explode 2.0, ZMA, Animal Pak(vitaminer) og Oxy Elite PRO! hvilket jeg glæder mig MEGET til at komme igang med, er dog mest spændt på ZMA pillerne - glæder mig til at se om de har nogen effekt på min søvn osv :)

Sengen kalder på mig inden så længe, så vil jeg få sovet og blive udhvilet til i morgen, til endnu en lang dag i skolen! Ser meget frem til weekenden hvor den står på afslapning af hviledage!

Ses derude! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar